Més informació [ Detall d'activitat

 
9001580532   Propostes de llindar baix i sostre alt per nodrir els joves matemàtics
2023-2024   Conferència. Primària-Secundària
  
   2/4/2024 - 2/4/2024 (2 hores) de 17:30h a 20:00h
   DEP CESIRE (CRP espec. de suport a la innovacIó i recerca educativa)
   Av. de les Drassanes, 10 (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   CESIRE. Centre de suport a la innovació i recerca educativa
  
  
  
Accessos   Plànol
Inscripció   15/02/2024 - 02/04/2024
  
Descripció i   Metodologia:   NRICH és l’espai web del projecte, al que treballa en Charlie Gilderdale, expert en educació matemàtica i vinculat a la Universitat de Cambridge.
NRICH ofereix recursos relacionats amb el currículum per a estudiants de 3 a 18 anys, dissenyats per alimentar aprenents de matemàtiques escolars curiosos, enginyosos i segurs. Tots aquests recursos són d'ús gratuït per a tothom.
A la seva pàgina diuen: creiem que els matemàtics d'èxit entenen els conceptes del currículum i són fluids en habilitats i procediments matemàtics, i també poden resoldre problemes, explicar i justificar el seu pensament, i tenir una actitud positiva cap a les matemàtiques i cap a ells mateixos com a aprenents de matemàtiques. Tenint això en compte, oferim activitats matemàtiques riques que tenen com a objectiu fomentar aprenents de matemàtiques curiosos, amb recursos i segurs.
Emparats per la recerca educativa, l’equip de NRICH, que es declara com a apassionat per enriquir experiència d’aprenentatge de les matemàtiques dels estudiants, ens proposa tasques que podem oferir a les nostres aules, i que ens obren la porta a una educació matemàtica per a tothom.
  
Objectius   Donar a conèixer l’espai NRICH de resolució de problemes.
Donar a conèixer la metodologia que acompanya les propostes de NRICH, que promou la mentalitat de creixement i la idea de que tothom ha de tenir l’oportunitat de tenir èxit en l’aprenentatge de la matemàtica.
Donar als docents eines, recursos i problemes que puguin portar a la seva aula.
  
Continguts   Resolució de problemes
Activitats de llindar baix i sostre alt.
  
Formador/a   Charlie Gilderdale. NRICH
  
Certificació   Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
  
Persones  destinatàries   Docents de matemàtiques i de qualsevol àmbit que vulguin aprendre sobre educació matemàtica
  
E-mail   creamat@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent